XV Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR - Edycja: 2015-09-11 - 2015-09-13

Nowa formuła - HUMAN-TO-HUMAN

NOWA FORMUŁA TARGÓW  - HUMAN-TO-HUMAN

W komunikacji marketingowej Pet Fair stawiamy na człowieka, dlatego realizujemy strategię Human-to-Human (H2H), która jest połączeniem najlepszych elementów marketingu B2B i B2C. W każdym, zarówno przedstawicielu pet biznesu, jak i miłośniku zwierząt domowych widzimy człowieka, z określonymi potrzebami, które muszą zostać zaspokajane w sposób gwarantujący satysfakcję z udziału w targach. Dlatego oferta Pet Fair uwzględnia oczekiwania wszystkich uczestników targów i zapewnia realizację ich oczekiwań.

FORMUŁA B2B:
  • wzmocnienie kontaktów z partnerami biznesowymi
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów
  • rozpoznanie oczekiwań klientów - uzyskanie opinii o produktach
  • pozyskanie nowych klientów – kompilacja bazy danych
  • wzmocnienie wizerunku firmy i ugruntowanie pozycji na rynku
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
  • śledzenie najnowszych trendów branżowych
  • badanie rynku, przegląd osiągnięć i planów rozwojowych konkurencji

FORMUŁA B2C:

  • uzyskanie natychmiastowej opinii o produktach
  • rozpoznanie oczekiwań klientów
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów
  • wzrost świadomości na temat produktów
  • wpływanie na decyzje klientów

KONTAKT BEZPOŚREDNI JEST NAJWAŻNIEJSZY

Najważniejsze argumenty przemawiające za udziałem w targach to możliwość bezpośredniego kontaktu, pozwalająca na nawiązanie dialogu i wymianę opinii. Interaktywność targów umożliwia:

  • nawiązanie kontaktów z nowymi klientami,
  • odnowienie i rozwinięcie kontaktów z dotychczasowymi klientami, dające okazję do przedstawienia nowej oferty
  • poznanie opinii klientów i możliwość natychmiastowej odpowiedzi i wyjaśnienia wątpliwości dot. produktów/usług

Spotkania face-to-face, czyli twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów są najważniejszym elementem strategii marketingowej.

Targi jako narzędzie marketingowe są wykorzystywane od kilku dziesięcioleci. Mimo rozwoju nowoczesnych technologii komunikacyjnych służących biznesowi targi są nadal bardzo ważnym elementem promocji i sprzedaży. Badania udowadniają, że Internet nigdy nie zastąpi kontaktu osobistego, a produkt przed zakupem należy obejrzeć i zapoznać się z jego właściwościami. Dlatego planując działania sprzedażowe, należy wpisać targi Pet Fair do kalendarza obowiązkowych wydarzeń.



Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz