X Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD & VI Targi Ekologicznego Stylu Życia beECO

BIOBIZNES FORUM

BIOBIZNES FORUM 2017BIObiznes Forum logo

14 października 2017, sala A,  godzina 14:00 – 18:00
15 października 2017, sala A,  godzina 11:00 – 13:00

 

 

 
14 października 2017, sala A,  godzina 14:00 – 18:00

godz. 14:00 – 14:10        Wprowadzenie
prowadzenie:                    Karol Przybylak (Biokurier.pl)

godz. 14:10 – 14:30        Sprzedaż to za mało! Dowiedz się, jakie działania poza sprzedażą przyciągają Klientów
prowadzenie:                    EKOlogika – Warszawa, Aneta Sakowicz

godz. 14:30 – 15:00        Zanim otworzysz ekologiczny sklep specjalistyczny pamiętaj o…
prowadzenie:                    Arkadiusz Kordala, Dyrektor Handlowy,  BIOPLANET

godz. 15:00 – 15:30        Składniki produktów: wegańskie, wegetariańskie, ekologiczne, organiczne, hipoalergiczne
                                            – co to znaczy? Zalety certyfikacji
prowadzenie:                    red. nacz. Żaneta Geltz, Magazyn Hipoalergiczni

godz. 15:30 – 16:00        "Mieszana półka” - za czy przeciw? Badania shooperowe w służbie wegańskiej społeczności
prowadzenie:                   Karolina Liberka, Feno

1. Wystąpienie przybliży słuchaczom badania shopperowe na temat umieszczenia wegańskich / wegetariańskich produktów na terenie sklepu
2. Pokaże wyniki sprzedażowe lokowania produktów roślinnych blisko produktów zwierzęcych
3. Zaprezentuje postawę osób na diecie roślinnej wobec „mieszanej półki”
4. Przedstawi insighty konsumenckie dotyczące kategorii wege / wegańskiej

godz. 16:00 – 16:30        Edukacja sprzedawcy – jak ważny jest to element w sklepie  specjalistycznym
                                            – co powinien wiedzieć, kto prowadzi szkolenia?
prowadzenie:                   Katarzyna Linoż, Joanna Świercz, Dyrektor ds. Rozwoju i Strategii, Członek Zarządu (Eko-wital)

godz. 16:30 – 17:00        Jak przyciągnąć aktywnych do sklepów?
prowadzenie:                   Adam Turowiec, Biokurier

godz. 17:00 – 17:30        Merchandising w sklepie specjalistycznym w dużym mieście, miasteczku, na prowincji
                                            oraz w miejscach wzmożonego ruchu turystycznego. Co determinuje lokalizacja sklepu
                                            - szanse i zagrożenia
prowadzenie:                   Michał Kapica – prezes Smak Natury

godz. 17:30 – 18:00        Kosmetyki, detergenty – jak wprowadzić ten asortyment do sklepu? dermokonsultacje
prowadzenie:                   Jagoda Kowalczyk, Andrzej Jabłoński - ECOmea 

 

15 października 2017, sala A,  godzina 11:00 – 13:00

godz. 11:00 – 11:45         Zero waste - o co w tym chodzi? – w sklepie stacjonarnym, internetowym, restauracji, hotelu?
                                            Dlaczego warto, jak to wprowadzić?
prowadzenie:                    Paweł Poloch , Eko Dystrybutor

godz. 11:45 – 12:30        BIO, EKO, organiczna, z zagrody, od szczęśliwych kurek.
                                            Czyli zdrowa żywność w Social Mediach

prowadzenie:                    Karolina Liberka, Feno

1.Wystąpienie przybliży słuchaczom charakterystykę osób zainteresowanych zdrową żywnością i ich zachowań w mediach społecznościowych
2. Zaprezentuje grupy zamknięte dotyczące zdrowej żywności, gdzie Polacy dzielą się newsami produktowymi, promocjami, opiniami a także żalami
3. Pokaże skąd czerpać informacje o swoich produktach w przestrzeni social mediowej
4. Przedstawi insighty konsumenckie dotyczące kategorii zdrowej żywności
5. Udowodni, że Social Media sprzedają!

godz. 12:30 – 13:00       Alergeny w produktach żywieniowych – co sprzedawca i restaurator powinien wiedzieć
prowadzenie:                   Katarzyna Jankowska – Mama Alergika Gotuje 

Pobierz Program BIObiznes Forum