IX Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD - Edycja: 2016-10-07 - 2016-10-09

III Forum EKObranży

baner facebook eko forum 2
 
III Forum Ekobranży organizowane przez redakcję magazynu EKOdostawcy to jedno z branżowych wydarzeń podczas Targów NATURA FOOD i beECO. Omówione zostaną najważniejsze tematy związane z  rozwojem rynku produktów ekologicznych oraz funkcjonalnych w Polsce i Europie. Udział w III Forum Ekobranży wezmą zarówno liderzy w ekobranży, jak również dystrybutorzy, producenci, przetwórcy, detaliści, menedżerowie delikatesów, przedstawiciele dużych sieci handlowych, a także cenieni eksperci branżowi. 
 

 7 października  2016 r. , piątek
w godz. 13:30- 17:00 
SALA KONFERENCYJNA A/B

godz. 13:30 – 13:45     Przyjazd i rejestracja uczestników

godz. 13:45                    Otwarcie III Forum EKObranży

godz. 13:45 – 14:00    Ekobranża w Polsce i Europie w decydującej fazie przemian. Globalne i lokalne czynniki
                                         rozwoju rynku

Prelegent:                      Marcin Fajerski, redaktor naczelny magazynu „EKOdostawcy”

godz. 14:00 – 15:15    Panel dyskusyjny: Wywieranie wpływu na rynek, synergia działań, osiąganie efektu skali
                                        – ważny kierunek w ekobranży czy melodia przyszłości?

  • Rozwój dystrybucji produktów ekologicznych i funkcjonalnych w sieciach handlowych – szanse i wyzwania
  • Czy jest miejsce na krajowe marki własne w sieciach handlowych?
  • Sieci kontra sklepy specjalistyczne. Czy handel nowoczesny zagraża tradycyjnemu?
  • Czy polskie ekoprodukty podbijają świat? Trend patriotyzmu zakupowego, zainteresowanie zagranicznych inwestorów rodzimym rynkiem i wymiana handlowa Polski z innymi krajami

godz. 15:15 – 15:30    Przerwa kawowa

godz. 15:30 – 15:45    Wyróżnij się albo zgiń! Nowoczesny marketing na rynku pełnym wyzwań
Prelegent:                      Karolina Kałdońska, wydawca magazynu „EKOdostawcy”

godz. 15:45 – 16:45     Panel dyskusyjny: Marka to nie wszystko. Strategia promocji produktu i firmy w obliczu
                                         dynamicznych zmian na rynku

  • Zmiana świadomości konsumentów kluczem do rozwoju rynku? Rola stowarzyszeń, organizacji i targów branżowych
  • Ewolucja od pasywnego konsumenta do aktywnego prosumenta w ekobranży 
  • Jak wyróżnić markę? Identyfikacja działań umożliwiających osiągnięcie efektowności w biznesie
  • Marketing emocji a cena. Jak ważnym czynnikiem w podejmowaniu decyzji zakupowych dla współczesnych klientów jest cena?

godz. 16:45 – 17:00    Ceremonia wręczenia EkoInnowacji 2016



Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz