Jakich nowości, w porównaniu do pierwszej edycji, można się spodziewać na II Ogólnopolskich Targach Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych GARDEN CONTRACTING?

Największą nowością jest wdrożenie targów towarzyszących czyli Targów Uprawy i Pielęgnacji Traw „Murawa 2019”, nawiązanie współpracy z Gospodarstwem Szkółkarskim „Ciepłucha” oraz połączenie wspólnych sił. To spowoduje zarówno rozszerzenie oferty o nowe, ciekawe aspekty branży ogrodniczej a przede wszystkim wpłynie na frekwencję odwiedzających biznesowych. Frekwencja ta zostanie dodatkowo wzmocniona poprzez „hosted buyer program” czyli obecność odwiedzających zagranicznych. Poza tym chcemy na targi zaprosić oprócz centrów ogrodniczych, hurtowni, marketów również sklepy ogrodnicze i kwiaciarnie, administracje nieruchomości, spółdzielnie mieszkaniowe, deweloperów oraz administratorów obiektów sportowych, osoby odpowiedzialne za konserwacje i pielęgnację boisk. Targi odwiedzą również firmy świadczące usługi projektowania i wykonywania ogrodów, architekci krajobrazu oraz reprezentanci gminnych i miejskich zarządów zieleni. 

Ilu wystawców można się spodziewać? Jakie sektory branży ogrodniczej będą najliczniej reprezentowane?

Trudno w tej chwili określić dokładną liczbę wystawców. Mamy aktualnie zgłoszenia i zapytania od firm z Polski, Anglii, Holandii i Niemiec. Reprezentują oni cały przekrój branży począwszy od producentów i dystrybutorów nasion, roślin, drzew i krzewów, nawozów, środków ochrony roślin, podłoży ogrodniczych, narzędzi, architektury i wyposażenia ogrodów i parków poprzez producentów sprzętu do pielęgnacji i konserwacji boisk sportowych, muraw, pól golfowych.

Jakie punkty programu imprez towarzyszących możemy już polecić wystawcom i odwiedzającym targi? 

Podczas targów odbędą się imprezy towarzyszące, pokazy florystyczne, warsztaty, prelekcje i pokazy. Specjaliści z Polski i Europy podzielą się wiedzą z zakresu prezentacji roślin i sprzedaży w centrach i sklepach ogrodniczych. Zaproszeni goście przedstawią swoje doświadczenia w nawadnianiu i pielęgnacji muraw na stadionach, polach golfowych i obiektach sportowych. Będzie można wymienić się doświadczeniami i rozwiązać bieżące problemy z którymi borykają się na co dzień przedstawiciele branży. Interesująco zapowiada się spotkanie administratorów największych boisk w Europie.

Jak zmieni się potencjał tego wydarzenia w związku z nawiązaniem współpracy z wystawą EXPO Horticultural 2024?

EXPO Horticultural 2024 czyli tzw. Zielone Expo jest, oprócz znaczenia wizerunkowego dla Łodzi, przede wszystkim wielkim projektem inwestycji w zieleń miejską, który obejmuje wszystkie segmenty branży ogrodniczej. Projekt ten zaczyna przechodzić z fazy koncepcyjnej do fazy projektowo/wykonawczej. Zarządzający EXPO będą obecni na targach i po prostu warto pokazać swoje możliwości udziału w tym przedsięwzięciu.

Termin 28-29 listopada wydaje się idealny dla branży ogrodniczej. Czy targi będą miały silny handlowy „rys”?

Termin targów został wybrany po konsultacjach z wystawcami jako idealny moment na podjęcie decyzji zakupowo - kontraktacyjnych. Wszelkie nasze działania  są ukierunkowane na zapewnienie korzyści biznesowych dla wystawców i odwiedzających stąd też nasze motto: „Łączymy biznes ogrodniczy”. Jesteśmy przekonani, że targi GardenContracting na stałe wpiszą się w kalendarz branży. Niewątpliwą zaletą tego wydarzenia  poza terminem jest dogodna lokalizacja w centrum Polski. Udział Wystawców pozwoli potencjalnym odbiorcom na dostęp  do pełnej oferty produktów z niemal każdego segmentu branży.

Wstęp dla odwiedzających z branży ogrodniczej jest bezpłatny. Zapraszamy.

 

Pobierz artykuł PDF



Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz