XXIV Targi Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR - Edycja: 2018-03-16 - 2018-03-18

1. DZIAŁANIA PRZED ROZPOCZĘCIEM TARGÓW

Głównym celem komunikacyjnym przed rozpoczęciem przedsięwzięcia jest przekazanie informacji, że firma będzie obecna na targach, tak aby przyciągnąć jak największą liczbę profesjonalnych zwiedzających. Ten cel ma zasadnicze znaczenie, jeżeli Wystawca go nie zrealizuje, inwestowanie w targi będzie nieopłacalne.
 
DZIAŁANIA PRZED ROZPOCZĘCIEM TARGÓW:

• poinformowanie aktualnych i potencjalnych klientów oraz mediów o swoim udziale w wydarzeniu
• opublikowanie informacji o uczestnictwie na profilu Facebook firmy
• rozesłanie mailingu udziale firmy w targach do odpowiednich grup docelowych (decydentów, urzędników państwowych, prasy, środowisk opiniotwórczych, itp.)
• wysłanie pisma zapraszającego do odwiedzenia stoiska do kluczowych klientów
• rozesłanie zaproszeń przekazanych przez organizatora
• zaproszenie klientów do odwiedzenia stoiska poprzez przedstawicieli handlowych
• dodanie w stopkach mailowych informacji o obecności na targach
• przesłanie do organizatora informacji o firmie i produktach lub usługach wraz ze zdjęciami, które zostaną zamieszczone na stronie dedykowanej wydarzenia
• przygotowanie i poinformowanie o specjalnej ofercie dla zwiedzających własnymi kanałami informacyjnymi
• zamieszczenie na stronie internetowej informacji o udziale w targach (np. baner)
• zamieszczenie reklamy w piśmie branżowym (informacja o udziale w targach i specjalnej ofercie).

 



Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz