I Ogólnopolskie Targi Zatowarowania Centrów i Sklepów Ogrodniczych gardenCONTRACTING

AKADEMIA BIZNESU OGRODNICZEGO

ZGŁOSZENIA do udziału w Akademii prosimy wysyłać na adres lub  

Podczas Targów gardenCONTRACTING odbędzie się druga odsłona Akademii Biznesu Ogrodniczego.akademia biznesu ogrodniczego

Aż 7/10 właścicieli sklepów ogrodniczych ma problem z właściwym zarządzaniem swoją placówką. Z myślą o nich wydawca „Biznesu Ogrodniczego” stworzył Akademię Biznesu Ogrodniczego, cykl szkoleń mający na celu podnieść  kompetencje managerskie. To profesjonalne wykłady z zakresu handlu, marketingu i psychologii sprzedaży. Akademia Biznesu Ogrodniczego to doskonałe narzędzie zacieśniające relacje pomiędzy sklepami a producentami, dystrybutorami i hurtowniami.

Gościem specjalnym drugiej edycji Akademii będzie  dr Marek Borowiński,  Shop Doctor, specjalista od zwiększania sprzedaży oraz visual merchandisingu, który od wielu lat prowadzi handlowe audyty, szkolenia i wykłady, autor „Sklepowych rewolucji” – pierwszego programu telewizyjnego, w którym „lekarz sklepów” ratuje polskie biznesy i doradza ich właścicielom, podpowie jak ściągnąć klienta do centrum ogrodniczego, przybliży nowe trendy w handlu detalicznym, opowie jak mózg klienta postrzega centrum ogrodnicze oraz jak zwiększyć sprzedaż.  – Obsługa klienta, wystrój sklepu, aranżacja półki czy dobór odpowiedniego asortymentu to zagadnienia wymagające ciągłego poszerzania wiedzy. „Rozumiem właścicieli i wiem, że wielu z nich tempo zmian na rynku po prostu przytłacza. Będę ich zachęcał do otwarcia się na moje uwagi, dlatego, że ja przychodzę ze wskazówkami w prostej i skondensowanej formie. Bardzo często są to działania, które nie generują dużych kosztów po stronie sklepu” – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor, prowadzący I edycję Akademii Biznesu Ogrodniczego.

Program:

12-12:30                   Trendy na rynku ogrodniczym

Prowadzący:             Jarosław Olewicz, wydawca „Biznesu Ogrodniczego”

12:30-13:15              Centrum ogrodnicze widziane oczami klienta, cz. 1

Prowadzący:             dr Marek Borowiński, Shop Doctor

13:15-13:30              przerwa kawowa

13:30-14:15             Centrum ogrodnicze widziane oczami klienta, cz. 2

Prowadzący:            dr Marek Borowiński, Shop Doctor

14:15-14:30              przerwa kawowa

14:30-15:00             Nowoczesny konsument, a trendy w handlu

Prowadzący:            Alicja Kulbicka, wydawca „Rynku Zoologicznego”