II Łódzkie Regionalne Targi Pracy i Rozwoju Osobistego - Edycja: 2017-09-27 - 2017-09-28

Działania po Targach.

Mając na uwadze utrzymanie obecnych klientów oraz podtrzymanie ich lojalności do czasu następnych targów, konieczne jest utrzymywanie kontaktu z wystawcami  i zwiedzającymi nawet po zakończeniu imprezy. Oznacza to, że działania marketingowe nie kończą się ostatniego dnia wydarzenia targowego, ale powinny być kontynuowane także po jego zakończeniu.
 
DZIAŁANIA PO ZAKOŃCZENIU TARGÓW:

• podziękowanie drogą mailową osobom, które odwiedziły stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
• zamieszczenie krótkiej relacji z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
• zamieszczenie zdjęć wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
• kontakt telefoniczny w celu uzyskania informacji, czy zwiedzający jest zainteresowany ofertą firmy.


Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz