I Dni Urody i Estetyki - Pure Beauty

Działania po Targach.

Mając na uwadze utrzymanie obecnych klientów oraz podtrzymanie ich lojalności do czasu następnych targów, konieczne jest utrzymywanie kontaktu z wystawcami  i zwiedzającymi nawet po zakończeniu imprezy. Oznacza to, że działania marketingowe nie kończą się ostatniego dnia wydarzenia targowego, ale powinny być kontynuowane także po jego zakończeniu.
 
DZIAŁANIA PO ZAKOŃCZENIU TARGÓW:

• podziękowanie drogą mailową osobom, które odwiedziły stoisko wraz z dołączeniem oferty firmy
• zamieszczenie krótkiej relacji z targów wraz ze zdjęciami na witrynie internetowej firmy
• zamieszczenie zdjęć wraz z podziękowaniami za odwiedzenie stoiska na profilu Facebook
• kontakt telefoniczny w celu uzyskania informacji, czy zwiedzający jest zainteresowany ofertą firmy.
DZIAŁANIA PODCZAS TARGÓW:

• przygotowanie atrakcji na stoisku (quizy, konkursy z nagrodami), które przyciągną klientów
• obsługa stoiska powinna być od razu rozpoznawalna przez klientów, np. charakterystyczny element stroju w kolorze kojarzonym z marką (większość osób w pierwszej kolejności kojarzy markę z kolorami)
• natychmiastowa reakcja na zainteresowanie klientów ofertą (np. „Dzień dobry, widzę że jesteście Państwo zainteresowani naszymi produktami. Bardzo chętnie przedstawię je bliżej” zamiast „za chwilę, ktoś do Państwa podejdzie”)
• przygotowanie formularzy, które w krótki i jasny sposób pozwolą szybko wypełniać dane o kliencie
• propozycja wspólnego zdjęcia z klientami, która później będzie można wykorzystać na firmowej stronie
• stoisko musi wyróżniać się na tle innych i przyciągać uwagę zwiedzających (dobrze wyeksponowane logo firmy, wykorzystanie firmowych kolorów oraz fontów)
• najlepszy personel, wyselekcjonowany pod kątem umiejętności zawodowych oraz cech interpersonalnych, łatwo nawiązujący kontakt (na targach powinny być osoby decyzyjne, handlowcy, i te, które będą potrafiły odpowiedzieć na pytania techniczne i pytania mediów)
• materiały informacyjne dostępne na stoisku (katalogi, broszury) zgodne z identyfikacją wizualną firmy
• stoisko nigdy nie może być puste!
• gadżety, ułatwiające odwiedzającym zapamiętanie firmy
• zamieszczenie zdjęć z targów na profilu Facebook firmy.