XVI Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR

Korzyści z udziału w targach

Udział w targach Pet Fair to wymierne korzyści:

•    nawiązanie nowych kontaktów biznesowych
•    wzmocnienie relacji ze stałymi kontrahentami
•    wprowadzenie na rynek nowych produktów
•    utrwalenie pozytywnego wizerunku marki wśród klientów
•    rozpoznanie oczekiwań klientów biznesowych
•    uzyskanie natychmiastowej opinii o prezentowanych produktach

Targi to jedyny kanał, który umożliwia bezpośredni kontakt z potencjalnymi klientami, z wykorzystaniem wszystkich pięciu zmysłów. Targi są jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, co oznacza że doskonale nadają się do realizacji celów biznesowych. Pomimo rozwoju nowych kanałów komunikacji, w tym szczególnie Internetu, targi nie tracą na znaczeniu. To miejsce, gdzie można pokazać więcej niż na stronie internetowej. Podczas targów możesz spotkać się ze swoimi klientami w jednym miejscu i terminie, dzięki czemu oszczędzasz swój czas. Klienci mają możliwość oceny Twojej firmy w kontekście prezentacji Twojej konkurencji, w czasie rzeczywistym. Decyzja zakupowa zapada bardzo często na skutek bezpośredniego poznania i możliwości przetestowania produktu.