XVIII Łódzkie Targi Edukacyjne

Pakiety partnerskie

salon pracodawcy

PAKIETY PARTNERSKIE

Partner Generalny

wartość 15 tys. + VAT

Partner Strategiczny

wartość 12 tys. + VAT

Partner

wartość 8 tys. + VAT lub 6 tys. +VAT

  • stoisko 15 m2 z zabudową modułową (wyposażenie: punkt świetlny – 4 szt., lada
    z półką, krzesło – 5 szt., stolik, kotara, gniazdo elektryczne, napis na fryzie)
  • sala konferencyjna na 100 osób z pełnym wyposażeniem na przeprowadzenie seminarium, konferencji lub prezentacji firmy – 60 min
  • reklama elektroniczna na monitorach LCD w hali Expo-Łódź (pakiet 3 dniowy)
  • całostronicowa reklama w pełnym kolorze w katalogu targów na 4 stronie okładki
  • pełny wpis w katalogu z logo firmy
  • pełny wpis teleadresowy z logo na internetowej stronie targów
  • baner na internetowej stronie targów (pakiet 3 000 odsłon)
  • prezentacja Partnera na stronach MTŁ, ŁTE, ŁCDNiKP, Łódzkiej Platformy Edukacyjnej
  • wydanie specjalne Dobrych Praktyk poświęcone współpracy na linii biznes – szkolnictwo zawodowe i wyższe – redakcja ŁCDNiKP w Łodzi
  • logotyp w materiałach promujących targi pod hasłem Partner (Plakaty, Citylighty, Siatki, Ulotki)
  • zamieszczenie logo Partnera w newsletterach rozsyłanych w okresie grudnia 2014 do marca 2015
  • miejsca na roll up w foyer Expo-Łódź
  • przedstawienie i podziękowanie Partnera podczas otwarcia
  • możliwość zabrania głosu podczas uroczystego otwarcia targów
  • 100 zaproszeń do zwiedzania targów

 

  • stoisko 12 m2 z zabudową modułową (wyposażenie: punkt świetlny – 3 szt., lada
    z półką, krzesło – 4 szt., stolik, kotara, gniazdo elektryczne, napis na fryzie)
  • sala konferencyjna na 100 osób z pełnym wyposażeniem na przeprowadzenie seminarium, konferencji lub prezentacji firmy – 60 min
  • reklama elektroniczna na monitorach LCD w hali Expo-Łódź (pakiet 3 dniowy)
  • całostronicowa reklama w pełnym kolorze w katalogu targów
  • pełny wpis w katalogu z logo firmy
  • pełny wpis teleadresowy z logo na internetowej stronie targów
  • baner na internetowej stronie targów (pakiet 2500 odsłon)
  • prezentacja Partnera na stronach MTŁ, ŁTE, ŁCDNiKP, Łódzkiej Platformy Edukacyjnej
  • wydanie specjalne Dobrych Praktyk poświęcone współpracy na linii biznes – szkolnictwo zawodowe i wyższe – redakcja ŁCDNiKP w Łodzi
  • logotyp w materiałach promujących targi pod hasłem Partner (Plakaty, Citylighty, Siatki, Ulotki)
  • zamieszczenie logo Partnera w newsletterach rozsyłanych w okresie grudnia 2014 do marca 2015
  • miejsca na roll up w foyer Expo-Łódź
  • przedstawienie i podziękowanie Partnera podczas otwarcia
  • możliwość zabrania głosu podczas uroczystego otwarcia targów
  • 50 zaproszeń do zwiedzania targów
  • stoisko 9 m2 lub 6 m2 z zabudową modułową (wyposażenie: punkt świetlny – 2 szt., lada z półką, krzesło – 4 szt., stolik, kotara, gniazdo elektryczne, napis na fryzie)
  • ½ strony reklamy w pełnym kolorze w katalogu targów
  • reklama elektroniczna na monitorach LCD w hali Expo-Łódź (pakiet 1 czarno-białym logo przy lokalizacji na mapce
  • pełny wpis teleadresowy z logo na internetowej stronie targów
  • baner na internetowej stronie targów (pakiet 1 000 odsłon)
  • prezentacja Partnera na stronach MTŁ, ŁTE, ŁCDNiKP, Łódzkiej Platformy Edukacyjnej
  • wydanie specjalne Dobrych Praktyk poświęcone współpracy na linii biznes – szkolnictwo zawodowe i wyższe – redakcja ŁCDNiKP w Łodzi
  • logotyp w materiałach promujących targi pod hasłem Partner (Plakaty, Citylighty, Siatki, Ulotki)
  • zamieszczenie logo Partnera w newsletterach rozsyłanych w okresie grudnia 2014 do marca 2015
  • przedstawienie i podziękowanie Partnera podczas otwarcia
  • możliwość zabrania głosu podczas uroczystego otwarcia targów
  • 30 zaproszeń do zwiedzania targów