"Skuteczna sprzedaż w ekosklepie. Jak to zrobić w czasach ekspansji sieci?". Karol Przybylak redaktor naczelny Magazynu Biokurier wspólnie z zaproszonymi gośćmi przeprowadzi panel dyskusyjny z udziałem publiczności Wspólnie odpowiedzą na pytania, jakie atuty i potencjał mają  specjalistyczne sklepy z żywnością ekologiczną oraz jak skutecznie wykorzystać te cechy w walce z poszerzającym się gronem konkurentów.

Uczestnicy panelu to prezesi firm dystrybucyjnych oraz właściciele ekosklepów:
  • Sylwester Strużyna - hurtownia Bio Planet
  • Zbigniew Czerniszewski - hurtownia Eko-Wital
  • Michał Kapica - sklep i hurtownia Smak Natury
  • Ewa Korgól - ekosklep Biovert.pl Kraków
  • Magdalena Hałajczak - ekosklep YEM sklep ekologiczny Poznań

Wśród poruszonych tematów znajdą się na pewno:

  • dobór towaru w ekosklepie
  • obecność ekosklepu w internecie
  • jak zlokalizować ekosklep, w jaki sposób ułatwić do niego dostęp
  • czy programy lojalnościowe mają sens
  • świeże produkty? Bolączka czy przyszłość
  • sprzedaż w internecie i stacjonarnie. Jak i czy je łączyć?

Szczegóły na bieżąco TUTAJ



Bądź na bieżąco - zapisz się do newslettera!

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz